7/12/2012

HOSTFAMILY

Täst isäntäperhetietojen saapumisest on kyllä tullu murehdittuu nii paljon et huhhuh. Tiistaina sain tietää että Ranskan YFU:lla oli isäntäperheistä pulaa tänä vuonna tai jotain ja vähä viel lietso mun jännitystä, mut ei tarvinnu ku seuraavaan aamuun odottaa nii sieltä se maaginen sposti vihdoin tuli :D




Paikan nimi on siis Fleurines, Picardien alueel, noin 1800 asukkaan kylä Pariisista noin 50 km pohjoiseen. Se näkyy tossa kuvassa, mut siis ei todellakaan oo noin iso paikka, toi näyttää vaan suunnilleen sen sijainnin. Se paikka on kyllä pieni, mut ei voi etukäteen tietää millast se seutu tarkalleen on ja oon kuitenki ilonen et siin on suht lähel suurempii kaupunkei :)
Perheeseen kuuluu vanhempien lisäks 3 siskoo, 19-, 16- ja 13-vuotiaat eli naisvalta tulee olee :D Tää perhe harrastaa yhes kesäsin purjehtimista ja talvisin lasketteluu, mikä kuullostaa tosi hyvält ja oon muutenki niin innoissani! Tän enempää mä en viel perheest tiiä, mut oottelen niiden vastaus mun spostii :)

ENÄÄ 49 PÄIVÄÄ !

À bientôt
Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti