11/30/2012

Far from home, all alone but we're so happy

3 kuukautta täynnä! Elämä tääl tuntuu jo niin normaalilsta ja Ranska sujuu, oon jopa "riipelly" hostsiskojen kaa ranskaks, joka tarkottaa pakostikki hyvää kielitaitoo. Ja tää ei siis vihjaa, että oisin kauheissa vaikeuksissa hostperheen kanssa, päin vastoin ei vois mennä paremmin ja hostsiskoista on tullu ku oikeita siskoja mulle. Koulu sujuu hyvin kans, vetäsin fyssan kokeesta 13,5/20 kun melkee kaikki muut sai reilusti alle 10 ja maths spé:stä 14,5/20. Mun ekan trimestren (tääl kouluvuosi on jaettu kolmeen osaan) keskiarvol pääsisin Ranskan ylppäreist läpi!

Loman jälkeen en oo tehny mitää maailman kaatavaa, kävin Pariisissa siellä musikaalissa, oon käyny teatterissa, shoppaillu kavereiden kanssa ja käyny kiinalaises mun synttäreiden kunniaks. Ainii ja pidin kaverin kaa musiikis esitelmän eli puhuin koko luokan ees ranskaa! Ja kahen viikon päästä meil on AIDS esitelmä, jossa esitän aidsin saanutta tyttöä, ranskaks sekin.

Tänään tapahtu ehkä oudoin asia tähän mennessä, nimittäin koulussa käytävällä käveli vastaan vieras tyttä, jonka hupparissa luki IFinland?? Tähän asti on ollu hyvä saavutus, jos joku on ees tienny missä Suomi sijaitsee ja mun kaveriki valaistu yhten päivän, ku se sai tietää, että Lappi ei ookkaa oma valtio...

Täs teille vähä ranskalaista musaa, nauttikaa!

Sexion d'Assault - Wati House C2C - Down The Road BB Brunes - Coups et Blessures Nefkeu - Dans Ta Ressoi Canardo - M'en Aller

Bisous sinne Suomeen, pärjäilkää siel lumen keskellä ;) tännekki on luvattu lunta sunnuntaiks, salaisesti toivon et se toteutuis, koska täytyy myöntä et on ehk vähä ikävä lunta talvella... ja ei tarvis mennä kouluu!

1 kommentti: