11/23/2012

Joyeux Anniversaire...

... à moi haha. Se päivä, jota olin odottanu 18 vuotta (melkein ainaki..) oli ja meni; mut oli kyllä yks parhaista synttäripäivistä ikinä!
Aamulla mua odotti keittiössä kynttilällä varustettu croissantti ja ihana kortti hostperheeltä, sain hostäidiltä kyydin kouluun (sain herätä ruhtinaaliset 20 min myöhemmi!) ja koulussa sain vastaan ison kasan onnitteluita. Iltapäivällä sain puhelun toiselt suomivaihtarilt, joka laulo mulle siinä puhelimessa sen luokkakavereiden kanssa joyeaux anniversaire! (kiitos super paljon Elina, oisit nähny mun ilmeen ku aloitte laulaa :D) Illalla oli päivän kohokohta, ku lähettiin koulun kanssa Pariisiin kattoo Sister Act musikaalii! C'etait trop bien, niinku ranskalaiset sanoo= se oli superr hyvä! Puolen yön aikaan ku palasin kotiin väsyneenä tää odotti mua mun huoneessa:
Mun hostsiskot oli päättäny teippaa mun huoneen oven siis tollasen happy birthday teipillä. Taas kerran oisitte nähny mun ilmeen ku näin ton kaukaa, luulin aluks et mun huonees on joku vesivahinko tai vastaavaa, ettei sinne vois mennä. Jep... Sen jälkeen nauroinki koko loppu illan. Niin ja kaiken lisäks sain viettää mun synttäripäivän Ranskas!

Bisous Suomeen ja hyvää koe(loma)viikkoo ;)

6 kommenttia:

  1. Hahah vähä hyvä toi teippijuttu, mäki kelasin et apua vesivahinko öö? :D Kuulostaa iha superhauskalt sun synttäripäivä, onnee viel!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti öö kolmannen kerran :D jepp toi oli sika hyvä, nauroin niin paljon mun älykkyydelle ja tolle idealle, mun hostsiskoil on onneks syndet joulu ja helmikuus nii voin kehittää niille masterplanit vastalahjaks :D hehe mun superhauska synttäripäivä oli osaks sun ansiota ;)

      Poista
  2. voi onnee! hassuu itekkin oon nyt ranskassa vaihossa ja myös mulla oli eilen synttärit, tosin vasta 17-v :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kittti! ja vähä hyvä sattuma, onnee sullekki siis :) mis päin ranskaa oot??

      Poista
    2. oon lounais-ranskassa, melko lähellä Bordeauxia :) tosin joulun aikaan oon tulossa viikoks sinne Pariisiin!

      Poista
    3. oot siis toisella puolella ranskaa.. :D ah pariisi on ihana, luulen et itekki hankkiudun sinne jotenki joululomal :D minkä järjestön kautta oot?? ja heeei onks sul blogii, ois kiva seuraa :)

      Poista