12/24/2012

mon week-end à lille

Viime viikonloppuna suuntasin mun ihanan austraalialais tytön luokse Lilleen. Meijän viikonloppu oli  täynnä ohjelmaa: turisteiluu, talvitakin metsästystä ja siin sivussa kans ehkä vähän shoppailuu..., sellanen sirkusshow, maailmanpyörä ja kaikist tärkeimpän vaihtaritukea. mä en tiiä mikä tohon tyttöön on menny, mut se on ultimate suomifani ja oli aik koomista kun kummatki kehu kilpaa toistensa kotimaita, koska mä oon aina halunnu mennä austraaliaan. valitettavasti mun austraalialaiskaveri lähtee jo tammikuun puolessa välissä takas kotii, joten eletään sen jälkee kirjaimellisesti maapallon toisella puolella toisistamme...mut mä tiiän et me nähään vielä jollakin puolella maailmaa!
ps. hyvää joulua kaikille!! tää ei oo hirveen jouluaiheinen postaus, mut oli pakko laittaa nää nyt koska a) en oo seuraavaan viikkoon kotona ja b)seuraavaks tulee hirvee kasa lomakuvia. huomenna aamulla aikasin suunnataan siis alpeille ja tullaan toivottavasti takas uudeksvuodeks! gros bisous, nauttikaa joulusta ja lomista, nimittäin mä aion

1 kommentti:

  1. Pidä hauskaa Alpeilla! Toivottavasti ymmärrät että siinä on tilaisuus murtaa pari luuta oikein kauniissa ympäristössä. Eipä tule kovin usein ;)

    Mimi

    VastaaPoista