3/02/2013

for once I get the feeling that I'm right where I belong

mun tapahtumarikas toinen lomaviikko (joka on valitettavasti loppusuoralla):
tiistaina menin pienemmän hostsikon kaa pariisiin
päätettiin haastaa meijän reisilihakset ja kiivettiin eiffeltorniin kun kumpikaa ei ollu ikinä sinne kiivenny

maisemat oli kyl ihan menettelevät siel yläilmois
champs-elyseel kävelles nähtiin et abercrombie&fitch:n edes ei ollu yhtä ainutta henkilöö jonossa (yleensä jonoo on reilun tunnin verran) joten päätettiin käyttää tilaisuus hyväks. voimakas hajuveden haju, musiikit täysil ja mallei joka puolella, ei me taidettu niit vaatteit sen enempää ees katella ;)
 muuten käveltiin vaan ympäriinsä ja nautittii pariisista
käytiin starbucksis kahvilla ku ulkona rupes tulee kylmä
nähtiin tollanen hiphop ryhmä, jotka piti esitystään siel keskellä pariisii ja champs-elyseetä
keskiviikko iltana olin senlis:ssä (ei vielkää mitää hajuu miten taivutetaa) juhlimas keskimmäisen hostsiskon synttäreit
torstaina suuntasin amiens:iin yöks saksalaisen kathien luokse
 käytiin syömäs sellases patsaravintolas, kierreltii kaupungil, käytiin kahvil kylmän tullessa, käytiin leffassa ja hengailtii illal viel kaupungilla = ainekset mahtavaan kahteen päivän!
perjantai-illalla menin kavereiden kaa kattoo happiness therapy eikä tarvittu ees kyytii vanhemmilt koska yks kaveri oli upouus ajokortin ja minin omistaja ;)
tänään oon vaa hengaillu koton, tein mulle kuvas olevan tpaidan ja pakkaan mun laukkuja (tai tuun pakkaamaan ku saan sen alotetuks...)

koska huomenna en meekkään kouluu vaan jatkan lomailuu viikon verran SKOTLANNISSA hostäitin oppilaiden kans! must ei siis tuu kuulumaan mitää viikkoon ja mahdollisesti vähän pitempäänkään koska oon aik varma et kouluunpaluu näitten kolmen lomaviikon jälkeen tulee olee jotain ihan muuta kuin helppo.

ps. KUUS kuukautta tuli täyteen pari päivää sitte o:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti