5/29/2013

mes parents !

mun vanhemmat tuli siis tänne ranskaan pikaiselle viikonloppu visiitille. oli kyl ihana nähä vähän omaa oikeaa perhettä kaheksan kuukauden jälkeen joka on kuitenkin aika pitkä aika...! kierreltiin tätä mun regionii ja näytettiin pari lähikaupunkia, oli niin hyvä fiilis ku kerranki mä en ollu se kaikista turistein :D aluks vähän pelotti et miten ne kaks perhettä tulee toimeen keskenään mut loppujen lopuks molemmat osapuolen ja minä siinä keskellä oli tyytyväisiä.
lauantaina käytiin käytiin chantilly:n linnan puistossa kävelemässä:
sunnuntaina iltapäivällä lähettiin junalla pariisiin ja yövyttiin se yö hotellissa. käytiin mm marais-nimisessä kaupunginosassa kävelemässä ja père lachaise-hautausmaalla:
 j'ai grave le seum, suomeks sanottuna mua ärsyttää, suomes lämpötilat on 20 asteen paremmalla puolella ja ranskassa sataa ja on tuskin 15 astetta lämmintä. mun fiiliksii ei ihan sikan kohota kaikki kaverit jotka sanoo et sää ei oo ollu näin paska viimeseen 50 vuoteen... viel on toivoo, ens viikon perjantaina kun mulla alkaa lomat niin pidät kaikki maholliset sormet ja varpaat ristissä että ois hyvät säät !!

4 kommenttia:

  1. mäki voin tulla valittaa tänne säitä :D sataa sataa sataa ja fb täynnä kavereiden ''jee lomaa alkaa ja aurinko paistaa'' - kuvia! ei ärsytä ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on niin perseestä ranskas kuului olla paremmat säät ku suomessa !!! xD

      Poista
  2. oooooi vähä kiva!!! tiltu lähen 7.8 britteihi!! vuodeks haha omg jee

    t.kaisaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄ KUI SIISTII !!!! ehitään nähä siis kesäl, voin antaa sulle ison kasan ohjeit haha ;)

      Poista