5/20/2013

you have to beat the time but it's running faster than you

mä en oikeen tiiä mitä pitäis sanoo, vajaat kuus kokonaista viikkoa jäljellä ranskassa, sen jälkeen viis päivää saksassa yfu:n leirillä ja sit paluu kotosuomeen. en voi uskoo et oon viettäny viimeset yli kaheksan ja puol kuukautta elämästäni ranskassa. en osaa päättää kumpi tunne mun sisäs on päällimmäisenä, se kuinka iloinen oon siitä et palaan kohta suomeen vai se kuinka kauheeta tulee olee jättää mun elämä täällä ranskassa. mut yks asia jonka oon oppinu tän viimesen kuukauden aikana on hetkessä eläminen. kuulostaa super kliseiseltä, mut haluun ottaa kaiken irti joka ikisestä hetkestä täällä. täs ois kuvia mun vaihtovuoden parhaimmista paloista: 
kotikylä 
hostsiskot 
pariisi 
kaverit 
 ranskan eri kolkat 
 vaihtarit ja yfu 

2 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä videopostauksen jossa puhut ranskaa,olis mukavaa :) ja muuten oon parissa kuvissa nähny sulla lasit,käytätkö piilareita niiden ohella vaivaimitämitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en lupaa mitään tost videosta enkä ees tiiä mitä siin selittäisin.. :D
      ja joo käytin lasei aikasemmin ihan joka päivä mut tääl ranskas on vähän vähentyny niitten käyttö mut siis pärjään ihan hyvin ilman niitä :) piilareit mul kyl on mut käytän niit sillon ku jaksan laittaa ne koska toisinaan se on aika hermoja raastavaa puuhaa.. :D

      Poista