10/07/2012

Don't you worry, don't you worry child, see heaven's got a plan for you

Käytiin eilen hostperheen kanssa sukuloimassa tollasessa kauniissa kartanossa. Saavuttiin taktisesti myöhässä, sen takii ton pöydän antimet on vähän heikonlaiset... Moneen kertaan multa tultiin kysymään, että kenen lapsi sä oot ja siinä sitten selittelin et itseasiassa mä oon suomalainen. Siellä oli kans yks mies, en muista kenen isä tai lapsi tai veli se oli, mutta se oli Helsingissä ehkä kaks viikkoa sitten ja osas sanoo "kiitos" ja "ole hyvä"! Mun hostsiskoilla on kolme suht samanikästä serkkutyttöä ja ne oli ihan super mukavia, toivon todellaki et nään ne vielä uudestaan.
Ton sukutapaamisen jälkeen mentiin kai hostisän äitin kaa (en oo 100% varma kumman äiti se oli xD) syömään pizzeriaan. Meijän loppuilta sai yllätyskäänteen, kun motarilla hostisä kysy yhtäkkii et haluuttekste mennä Pariisiin kun oltiin siinä lähistöllä. Vastauksen voittekin varmaan arvata ja lähettiin sit ajelemaan öiseen Pariisiin...
 
... ja suunnattiin Eiffel-tornille. Saavuttiin täydellisel ajotuksel 22.53 näkemään toi kuuluisa valoshow. Oon pikkuhiljaa ruvennu sulattaa mun kohtalon et oon näin pienes kyläs, koska oon kuitenki niin lähel Pariisia ja muutenki hostit vie mua kaikkialle joka on sika jees, oon erittäin kiitollinen. Ja sitäpaitsi mä rupeen tykkää Fleurinesist enemmän ja enemmän koko ajan. Tää on niin pieni paikka et tääl kaikki tuntee toisensa.
Tänää vietän aikaa vaan koton, voisin lukee vähän matikan controllii joka on huomenna ja nautin kauniista ilmasta. Ihan jees et voi lokakuussa syödä lounasta takapihal. Life's good, enää kolme viikkoo ja on kahen viikon loma. Gros bisous Suomeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti