8/26/2012

Läksärit


Eilen vietettiin siis mun läksiäisiä ja oli kyl kivaa! Ihan hyväl menestyksel lähes kaikki mun läheisimmät kaverit pääs paikalle, joten seuraki oli huippuluokkaa. Aika kuluu kyl näin loppupäivin niin nopeesti ettei sitä edes tajua.. Viikon päästä viettelen mun ekaa kokonaista päivää hostperheessä, mitä ihmettä?? Voisin seuraavaks vastaa hostien spostii (sain vähä tyylivihjeitä koulua varten :D) ja katella mukaan otettavii vaatteita. Varmaa yhen tai kaks postausta ehin laittaa viel ennen lähtöö, joten palaillaan sillon!

Bisous,
Matilda

6 kommenttia:

  1. tyylivihjeitä?! et haluis kertoo mulleki? :--D

    VastaaPoista
  2. hahahaah :D noei nyt varsinaisii tyylivihjeitä, mut ku hostäiti sano et ota koulureppu mukaa nii tajusin sen ranskankielisen sanan vähän väärin ja sitte hostsisko vaa sano et älä reppuu ota vaan käsilaukku. kuulemma siel arvostellaan pukeutumista koulussa, mut emmä sit tiiä et kuinka paljon ne loppujen lopuks arvostelee :D hostäiti kans sano et siel on aik perus et on farkut, sellanen teksti t-paita ja A&F:n tai Hollisterin huppari et jos haluu sulautuu joukkoon nii tietää mitä mikä pukee :D tajusitko mitää mun selityksistä?? hahah

    VastaaPoista
  3. ps. im freakin out enää kaks_ja_puol päivää !!!

    VastaaPoista
  4. hahah oo mitä tyylivihjeitä! :D ää apua en sulaudu joukkoon ei mul oo mitää tollasii vaatteit lol. :(( no joo ehk mä pärjään.. ps. 15 TUNTII!!!

    VastaaPoista
  5. sä et just sanonu tota !! :---D mä en kestä olin just vähä rauhottunu ja nyt taas iskee paniikkii !!

    VastaaPoista
  6. niii ja ei se ehkä oo nii vakavaa, ainaki kaikki huomaa sut ;) eikä siel nyt kaikki tollasii käytä

    VastaaPoista