8/12/2012

Niin paljon nähtävää maailmalla, kaikkee pitää ehtii ennen ku on vanha


Oon viettäny kesäloman vikaa viikonloppuu aika koulukaveripainotteisessa seurassa. Perjantaina oltiin mun siskon kämpällä ja lauantain oltiin kiertää Helsinkiä ja käytiin syömässä vapianossa ja jogossa. namnamm. Meijän koulussa siis alkaa jo maanantaina koulu ja meen nyt ainaki sillon hengaa koululle, ehkä muinakin päivinä ens viikol. En tiiä onks mun päässä jotain vial ku meen mielellää hengaa koululle.. Saahan sielt ainaki oikein maukasta (or not..) kouluruokaa :D

Sain perjantaina pitkästä aikaa (ainaki tuntu siltä) viestii mun hosteilta. Mun hostäiti mm kerto, että hän ja mun vanhin hostsisko Pauline tulevat hakemaan mua sieltä Pariisin valmennuksesta, jonka jälkeen ajetaan noin 1,5 h matka meijän kotikylään. Saa nähä millanen seki automatka tulee olemaan.. Oon varmaa nii jännityksestä ja innostuksesta sekasin et must ei saa mitää selvää, varsinkaa kun koitan viel vääntää ranskaa :D Sain tietää myös mun huoneesta yksityiskohtii, mut voin vaik laittaa kuvii siit sitten ku siellä vihdoin asun.

Tiiän, että ei sais laskee päivii lähtöön, vaa elää hetkes ja nauttii Suomest nii paljon ku vaa pystyy, mut en vaa voi tolle asialle mitää. Lähtökuume on täl hetkel nii korkeel, et voisin vaa skippaa kaikki rasittavat paperihommat ja muut järjestelyt ja lähtee vaa lentokentälle ja kohti Pariisia. Miks piti valita kaikist maista just Ranska, jonne lähetään viimesimpien joukos??  No ei, oon todellaki tyytyväinen maavalintaani. Ainakin voin nähä kavereita pidemmän aikaa. Mun loppuaika Suomes menee kaikkia mahdollisia asioita hoitelemalla, kavereita näkemällä, töitä tekemällä ja kai sitä vois yrittää kertaa ranskaaki jossain välissä jos löytyy aikaa.. Nii ja tuliaiset ja läksiäiset! Saa nähä kuinka paljon aikaa irtoo tälle blogille, yritän parhaani. Toivottavasti kaikkien kouluihin paluu sujuu hyvin vaik se voi vähän masentavaa ollakki :D

À bientôt,
Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti